چاپ        ارسال به دوست

رسیدگی به بیش از 260 شکایت از حوزه سلام
رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی عنوان کرد؛

رسیدگی به بیش از 260 شکایت از حوزه سلامت/ مردم مشکلات را با سامانه های اعلامی در میان بگذارند

 

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی سبزوارگفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 260 مورد از شکایات حوزه سلامت پیگیری و رسیدگی شده است.

وبدا سبزوار/ مهندس مهدی شریفی تبار در گفتگو با خبرنگاروبدا اظهار کرد: همشهریان درصورتی که شکایتی در حوزه بهداشت، درمان، اورژانس ، تعرفه خدمات و مسائل دارویی داشته باشند، می توانند با سامانه ۱۹۰ ارتباط برقرار کرده تا رسیدگی لازم انجام شود.

وی با اشاره به بازدید های مداوم از مراکز بهداشتی و درمانی و بررسی عملکرد واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوارافزود: اگر مواردی است که مردم احساس می کنند احجافی در حق آنها صورت گرفته مورد را با سامانه های وزارت بهداشت و یا دانشگاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با اشاره بررسی و ارجاع شکایات ثبت شده،اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 260 مورد از شکایات حوزه سلامت پیگیری و رسیدگی شده است.

مهندس شریفی با بیان اینکه سیستم تلفن گویا جهت ثبت شکوائیه­ها و اعتراضات شهروندان در تمام شبانه روز فعال می باشد،تصریح کرد:همشهریان می توانند جهت ارائه شکایات،پیشنهادات و انتقادات خود از حوزه سلامت را از طریق سامانه 190،سامانه شکایات دانشگاه به آدرس http://www.medsab.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=7363 و یا با شماره های 44011084 و 44243294 ارتباط برقرار نمایند.

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی سبزواربا تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: کاهش مبتلایان به کرونا مبتنی بر همراهی و همکاری مردم در پرهیز از اجتماعات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

 


١٤:٠٣ - شنبه ١٣ دی ١٣٩٩    /    شماره : ١٢٥٧٠    /    تعداد نمایش : ١٣١


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: