چاپ
ارسال به دوست
مدیر روابط عمومی دانشگاه :
تدوین برنامه عملیاتی ، ضرورتی در نهادینه کردن روش های علمی و نوین در روابط عمومی
محمد باقرزاده مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به نقش این حوزه در ارتقاء جایگاه دانشگاه و نیز حفظ و پاسداشت جایگاه واقعی حوزه های مختلف دانشگاه در ذهن جامعه اظهار داشت : روابط عمومی دانشگاه در نظر دارد با توجه به حمایت های ریاست دانشگاه با چرخشی در رویکرد خود به سوی اجرای روش ها و تکنیک های نوین و علمی گام بر دارد . وی افزود : نیاز به وجود برنامه عملیاتی جهت ساختار مند نمودن امور ، روابط عمومی دانشگاه را برآن داشت که در قدم اول برای 3 ماهه پایانی سال برنامه عملیاتی تدوین نماید که انشاء ا.. از سال جدید برنامه های اجرایی این حوزه در قالب برنامه عملیاتی قرار خواهد گرفت . مدیر روابط عمومی عنوان نمود : با معاونین ، روسای بیمارستانها و شبکه ها ارتباط مستقیم برقرار شد که شایسته است از نگرش مثبتی و سازنده آنان نسبت به روابط عمومی و جایگاه آن تقدیر نمود و همچنین با نظر و تایید مسئولین حوزه ها در نظر است ابلاغ کلیه کارشناسان روابط عمومی به زودی صادر و شرح وظایف روابط عمومی که توسط ستاد روابط عمومی تدوین شده است جهت ساماندهی در امور و مشخص شدن مسیر راه ابلاغ گردد. باقرزاده با اشاره به گزیده ای از برنامه عملیاتی روابط عمومی تصریح کرد : راه اندازی سامانه ارتباطی تلفن گویا و پیامکی جهت برقراری ارتباط مردم وکارکنان با ریاست دانشگاه ،برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت مدون با همکاری وزارت بهداشت، دیدار با اصحاب رسانه ، ارائه گزارش فصلی از عملکرد روابط عمومی ، نشست های تخصصی با کارشناسان روابط عمومی بصورت ماهانه ، برگزاری همایش ها و برنامه های مناسبتی از جمله برنامه های عملیاتی روابط عمومی در این سه ماه خواهد بود .
تاریخ درج خبر: چهارشنبه ٢٩ آذر ١٣٩٦ / شماره خبر: ٧٦٤٤ / تعداد بازدید: 2442
نام : | |
ایمیل : | |
*نظرات : | |
| |
متن تصویر: | |