چاپ    ارسال به دوست

 

 

باحکم رئیس دانشگاه

سرپرست روابط عمومی دانشگاه منصوب شد

  روابط عمومی دانشگاه / با حکم دکتر علیرضا مسلم رئیس دانشگاه ، محمد باقرزاده به عنوان سرپرست روابط عمومی دانشگاه منصوب و از زحمات مهدی بازقندی قدردانی شد.

در این حکم آمده است :


جناب آقای محمد باقرزاده

با سلام و احترام؛

  با عنایت به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان " سرپرست روابط عمومی " معرفی می شوید. امید است با اتکال به ذات باریتعالی و تعامل سازنده با همکاران، در چارچوب مقررات نهایت تلاش خود را در جهت اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرا و دستیابی موارد زیر معمول دارید./

1.      آگاه ساختن مردم از پیشرفت ها و نتایج برنامه ها و فعالیت های دانشگاهی از طریق رسانه های جمعی

2.      برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج امکانات و منابع، هدایت، نظارت و کنترل بر امور مرتبط با مخاطبان داخلی و خارجی

3.      مدیریت و نظارت بر فرآیند انجام اقدامات لازم به منظور برقراری ارتباط با دانشگاه ها، موسسات و مراکز دولتی و غیردولتی

4.      مدیریت امور اجرایی برگزاری مراسم و همایش های مربوط به واحدهای تابعه طبق برنامه مصوب

5.      مدیریت و نظارت در انتشار نشریه های خبری با انجام هماهنگی های لازم با واحدها ذیربط

6.       مدیریت و نظارت بر فعالیت های مختلف تبلیغاتی در حیطه شرح وظایف

7.      فراهم نمودن زمینه لازم به منظور برقراری ارتباط و تفاهم بین دانشجویان، کارکنان، استادان و مسئولان دانشگاه

8.      مدیریت امور پیمایش محیطی در زمینه سنجش نگرش، عقاید، نظرات و خواسته های مخاطبان داخلی و خارجی دانشگاه در قالب نظرسنجی، مطالعات محیطی و انعکاس نتایج آن به اینجانب و حوزه های ذیربط

9.      نظارت و مدیریت امور مربوط به تشریفات و پذیرایی مهمانان

10.  مدیریت فرآیند برقراری ارتباطات دو جانبه خبری و اطلاعاتی بین واحدهای تابعه و رسانه های گروهی

11.  جمع آوری اطلاعات اخبار و آمار لازم به منظور تهیه بروشورها و مجلات داخلی در چارچوب ضوابط و موازین

12.  تشکیل جلسات سخنرانی، بررسی و تنظیم نظرات و آراء عمومی در رابطه با نحوه فعالیت دانشگاه

13.  پوشش سریع و دقیق اخبار و تصاویر تولیدی روابط عمومی و واحدها از طریق پایگاه اطلاع رسانی

14.  بررسی و تعیین نیازهای آموزشی کارکنان روابط عمومی های واحدهای تابعه و ستادی و برنامه ریزی برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی روابط عمومی برای آشنایی رابطین روابط عمومی واحدهای تابعه

15.  نقد، بررسی و تحلیل بازتاب فعالیتهای دانشگاه از نظر اقشار مردم و رسانه ها

16.  بررسی عملکرد رابطین روابط عمومی واحدهای تابعه

17.  برنامه ریزی و نظارت بر مطالعات افکار عمومی

18.  برنامه ریزی برای برگزاری جلسات ادواری با رابطین روابط عمومی واحدهای تابعه

19.  به روز رسانی و تقویت پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی

20.  اطلاع رسانی از طریق سامانه پیام کوتاه

21.  انجام نظرسنجی های الکترونیک در زمینه موضوعات مرتبط

22.  توجه به خریدها و استفاده از توان تولیدات داخلی

23.  توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی در سیاست های مأخوذه

24.  توسعه ارتباطات مردمی از طریق صندوق الکترونیک و راه اندازی سرویس پیام کوتاه و پاسخگویی سریع و دقیق به پیامکها و نامه های الکترونیک

25.  دریافت خواستهای مردمی از طریق وب سایت و انعکاس به اینجانب

26.  انتشار نشریه داخلی آوا و عملکرد مقایسه ای و کتاب عملکرد هیأت امناء

27.  تهیه و تولید خبر در موضوعات مختلف

28.  بررسی انتقادات و سوالات مندرج در مطبوعات و برنامه های صدا و سیما

29.  هماهنگی انجام مصاحبه های درخواستی از سوی خبرنگاران و تهیه گزارشهای خبری

30.  برنامه ریزی انجام مصاحبه های اختصاصی، مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی با مسئولان دانشگاه

31.  تهیه جوابیه، توضیح، اصلاحیه، تکذیبیه و تأییدیه برای مطبوعات و صدا و سیما

32.  ارسال آگهی و رپرتاژ آگهی به مطبوعات و صدا و سیما

33.  هماهنگی پخش تیزرهای تبلیغاتی و آموزشی از صدا و سیما و تلویزیون شهری

34.  تهیه، تنظیم و اجرای تقویم سالانه ملاقات اقشار مختلف مردم با مسئولان دانشگاه

35.  برنامه ریزی در راستای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مدیران ارشد دانشگاه با کارکنان و مخاطبان خاص، جمع بندی و تحلیل و ارائه نتایج آن به مسئولین ذیربط

36.  راه اندازی سیستم تلفن گویا و تلفن پیام گیر شبانه روزی

     دکتر علیرضا مسلم

  رئیس دانشگاه

 

 

تاریخ درج خبر: سه شنبه ٧ آذر ١٣٩٦    / شماره خبر:  ٧٤٥٩  / تعداد بازدید:  2099

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

لیست اخبار >>