چاپ
ارسال به دوست
باحکم رئیس دانشگاه
سرپرست روابط عمومی دانشگاه منصوب شد
روابط عمومی دانشگاه / با حکم دکتر علیرضا مسلم رئیس دانشگاه ، محمد باقرزاده به عنوان سرپرست روابط عمومی دانشگاه منصوب و از زحمات مهدی بازقندی قدردانی شد. در این حکم آمده است : جناب آقای محمد باقرزاده با سلام و احترام؛ با عنایت به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان " سرپرست روابط عمومی " معرفی می شوید. امید است با اتکال به ذات باریتعالی و تعامل سازنده با همکاران، در چارچوب مقررات نهایت تلاش خود را در جهت اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرا و دستیابی موارد زیر معمول دارید./ 1. آگاه ساختن مردم از پیشرفت ها و نتایج برنامه ها و فعالیت های دانشگاهی از طریق رسانه های جمعی 2. برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج امکانات و منابع، هدایت، نظارت و کنترل بر امور مرتبط با مخاطبان داخلی و خارجی 3. مدیریت و نظارت بر فرآیند انجام اقدامات لازم به منظور برقراری ارتباط با دانشگاه ها، موسسات و مراکز دولتی و غیردولتی 4. مدیریت امور اجرایی برگزاری مراسم و همایش های مربوط به واحدهای تابعه طبق برنامه مصوب 5. مدیریت و نظارت در انتشار نشریه های خبری با انجام هماهنگی های لازم با واحدها ذیربط 6. مدیریت و نظارت بر فعالیت های مختلف تبلیغاتی در حیطه شرح وظایف 7. فراهم نمودن زمینه لازم به منظور برقراری ارتباط و تفاهم بین دانشجویان، کارکنان، استادان و مسئولان دانشگاه 8. مدیریت امور پیمایش محیطی در زمینه سنجش نگرش، عقاید، نظرات و خواسته های مخاطبان داخلی و خارجی دانشگاه در قالب نظرسنجی، مطالعات محیطی و انعکاس نتایج آن به اینجانب و حوزه های ذیربط 9. نظارت و مدیریت امور مربوط به تشریفات و پذیرایی مهمانان 10. مدیریت فرآیند برقراری ارتباطات دو جانبه خبری و اطلاعاتی بین واحدهای تابعه و رسانه های گروهی 11. جمع آوری اطلاعات اخبار و آمار لازم به منظور تهیه بروشورها و مجلات داخلی در چارچوب ضوابط و موازین 12. تشکیل جلسات سخنرانی، بررسی و تنظیم نظرات و آراء عمومی در رابطه با نحوه فعالیت دانشگاه 13. پوشش سریع و دقیق اخبار و تصاویر تولیدی روابط عمومی و واحدها از طریق پایگاه اطلاع رسانی 14. بررسی و تعیین نیازهای آموزشی کارکنان روابط عمومی های واحدهای تابعه و ستادی و برنامه ریزی برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی روابط عمومی برای آشنایی رابطین روابط عمومی واحدهای تابعه 15. نقد، بررسی و تحلیل بازتاب فعالیتهای دانشگاه از نظر اقشار مردم و رسانه ها 16. بررسی عملکرد رابطین روابط عمومی واحدهای تابعه 17. برنامه ریزی و نظارت بر مطالعات افکار عمومی 18. برنامه ریزی برای برگزاری جلسات ادواری با رابطین روابط عمومی واحدهای تابعه 19. به روز رسانی و تقویت پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی 20. اطلاع رسانی از طریق سامانه پیام کوتاه 21. انجام نظرسنجی های الکترونیک در زمینه موضوعات مرتبط 22. توجه به خریدها و استفاده از توان تولیدات داخلی 23. توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی در سیاست های مأخوذه 24. توسعه ارتباطات مردمی از طریق صندوق الکترونیک و راه اندازی سرویس پیام کوتاه و پاسخگویی سریع و دقیق به پیامکها و نامه های الکترونیک 25. دریافت خواستهای مردمی از طریق وب سایت و انعکاس به اینجانب 26. انتشار نشریه داخلی آوا و عملکرد مقایسه ای و کتاب عملکرد هیأت امناء 27. تهیه و تولید خبر در موضوعات مختلف 28. بررسی انتقادات و سوالات مندرج در مطبوعات و برنامه های صدا و سیما 29. هماهنگی انجام مصاحبه های درخواستی از سوی خبرنگاران و تهیه گزارشهای خبری 30. برنامه ریزی انجام مصاحبه های اختصاصی، مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی با مسئولان دانشگاه 31. تهیه جوابیه، توضیح، اصلاحیه، تکذیبیه و تأییدیه برای مطبوعات و صدا و سیما 32. ارسال آگهی و رپرتاژ آگهی به مطبوعات و صدا و سیما 33. هماهنگی پخش تیزرهای تبلیغاتی و آموزشی از صدا و سیما و تلویزیون شهری 34. تهیه، تنظیم و اجرای تقویم سالانه ملاقات اقشار مختلف مردم با مسئولان دانشگاه 35. برنامه ریزی در راستای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مدیران ارشد دانشگاه با کارکنان و مخاطبان خاص، جمع بندی و تحلیل و ارائه نتایج آن به مسئولین ذیربط 36. راه اندازی سیستم تلفن گویا و تلفن پیام گیر شبانه روزی دکتر علیرضا مسلم رئیس دانشگاه
تاریخ درج خبر: سه شنبه ٧ آذر ١٣٩٦ / شماره خبر: ٧٤٥٩ / تعداد بازدید: 2099
نام : | |
ایمیل : | |
*نظرات : | |
| |
متن تصویر: | |