سیاست های بیمارستان
|
ذینفعان کلیدی
|
جلب رضایت و مشارکت ذینفعان کلیدی (بیماران/همراهان، کارکنان، بیمه های طرف قرارداد و ...)
|
بیماران، همراهان، مراجعین، کارکنان، سازمان های بیمه گر، امور مالی و دانشگاه علوم پزشکی
|
ارتقای ایمنی بیمار، مدیریت خطا، خطر و بهبود مستمر کیفیت خدمات
|
بیماران، همراهان، مراجعین و کارکنان
|
تامین نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس صلاحیت و شرایط احراز مبتنی بر قوانین و سیاست های وزارت متبوع
|
تیم مدیریت اجرایی بیمارستان، دانشگاه علوم پزشکی، معاونت توسعه دانشگاه، کارکنان و بیماران
|
جلب مشارکت سازمانهای مردم نهاد و خیرین، تامین کنندگان مالی، سازمان های مرتبط و ...
|
سازمانهای مردم نهاد، خیرین، کارکنان مرکز، بیماران و هیات امنا
|
توجه به رعایت سیاست های اقتصاد مقاومتی در جهت انضباط مالی و افزایش بهره وری با تعریف و تولید بستههای خدمتي نوين و حذف اقدامات زائد و هزینههای غیرضروری در چرخه معاينه، تشخيص بيماري تا درمان براي بيماران
|
تیم اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستانی،کارکنان، بیماران، پیمانکاران و سازمان های بیمه گر
|
ترویج زایمان طبیعی
|
معاونت درمان دانشگاه، بیماران و کارکنان
|
ترویج فرهنگ نتیجه گرایی با تکیه بر خرد جمعی و مشارکت گروهی در جهت بهبود مستمر فرایندها با اولویت بخشی به ایمنی بیمار
|
تیم مدیریت اجرایی بیمارستان، بیماران و کارکنان
|
ارتقای فرهنگ سازمانی متناسب با ارزشهای اسلامي، اخلاق پزشکي و آداب حرفهاي به منظور تربيت و توانمندسازي کارکنان و ايجاد ارتباط اثربخش بين فردي و سازماني در كاركنان و تعامل سازنده و موثر با مردم
|
تیم مدیریت اجرایی بیمارستان و کمیته اخلاق بیمارستان، بیماران و کارکنان
|
تعریف و تولید بسته های خدمتی نوین و حذف اقدامات زاید و هزینه های غیرضروری در چرخه معاینه، تشخیص بیماری تا درمان برای بیماران
|
تیم اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستانی، کارکنان و بیماران
|