- بازديدکنندگان آنلاين22
- بازديد کنندگان اين صفحه7915
- بازديدکنندگان امروز23124
- کل بازديدکنندگان74071155
- تاریخ آخرین بروز رسانی: چهارشنبه ١٤ آذر ١٤٠٣
سبزوار - خیابان اسدآبادی
آدرس اینترنتی:hh.medsab.ac.ir
تلفن: 44011600
آقای عباسعلی تقی زاده تحصیلات: کارشناس پرستاری مسئول دفتر: خانم قلعه نویی شماره تماس مسئول دفتر:44011847 شماره تماس: 44011800 ساعات ملاقت حضوری: هر روز بجز ایام تعطیل از 07:30 الی 14:00 مکان:بیمارستان حشمتیه - ضلع جنوبی طبقه همکف
رزومه مدیر بیمارستان - عباسعلی تقی زاده - کارشناس پرستاری - کارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی - استخدام رسمی26 سال سابقه کار
1- ارزیاب وزارتی اعتباربخشی بیمارستان های کشور از دوره اول اعتباربخشی تاکنون (6 دوره اعتباربخشی) 2- سابقه کار بالینی در بخش های اورژانس و جراحی به مدت 8 سال 3- سابقه کار به عنوان سوپروایزر بالینی به مدت 18 سال همزمان با سایر مسئولیت ها 4- سابقه مدیریت پرستاری دانشگاه به مدت 6 سال 5- سابقه مسئولیت ستاد هدایت به مدت 8 سال 6- سابقه کار به عنوان کارشناس اداره بازرسی دانشگاه همزمان با سایر مسئولیت ها به مدت 17 سال 7- کارشناس نظارت بر درمان همزمان با سایر مسئولیت ها به مدت 17 سال 8- مدیر بیمارستان حشمتیه از تاریخ 25/04/1402 تاکنون شرح وظایف مدیر داخلی بیمارستان: 1- اجرا،پایش و نظارت بر برنامه های تدوین شده به منظور حصول اطمینان از اجرای موفق برنامه ها در واحدهای تحت سرپرستی 2- برنامه ریزی و هماهنگ نمودن امور بیمارستان به منظور پاسخ دهی مناسب در مواقع بحران و بلایا با هماهنگی مسئولین ذیربط 3- برنامه ریزی به منظور أخذ مداوم نظرات مراجعین وبیماران به منظور حصول اطمینان از رضایت انان 4- مطالعه مداوم روشهای انجام کار به منظور بهبود و اصلاح مستمر روشهای کار در حوزه تحت سرپرستی 5- مطالعه مداوم کارآیی منابع بیمارستانی (منایع انسانی،منابع مالی ، تجهیزات) و ارائه راهکارهای عملی افزایش کارآیی در استفاده از منابع 6- کنترل و نظارت بر کار کارکنان واحدهای ذیربط و تقسیم کار و ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای آنها 8- تلاش برای اجرای برنامه های استاندارد، احصاء، اصلاح فرآیندها به منظور ارائه بهتر خدمات مربوطه تا حد أخذ گواهینامه های کیفیت از قبیل ISO و ... 9- انجام بررسی، کنترل ونظارت بر عملیات و فعالیتهای مربوط به امورمالی مرکز یا بیمارستان 10- نظارت برچگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه های تنظیمی هدف گذاری شده 11- تطبیق، ترویج و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به آخرین استانداردهای تعیین شده برای مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستانها 12- انجام نظارت و رسیدگی به امور اداری، مالی، تغذیه، تأسیسات، انبار و سایر واحدهای مرکز یا بیمارستان 13- همکاری مستمر با سایر واحدهای ذیربط و کارشناسان مربوطه از نظر اداری و مالی ، فنی، بیمارستانی به لحاظ بالا بردن کیفیت امور مربوطه 14- مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار تمام وقت و نیمه وقت کار آنها بر اساس نوع و کیفیت و به منظور ایجاد هماهنگی در مرکز با بیمارستان ونظارت بر طرح های تهیه شده. 15- کنترل و نظارت بر کارهای عمرانی و تعمیراتی مرکز یا بیمارستان و ارائه پیشنهادها و راهنمایی های لازم جهت پیشرفت بهینه در این امور. 16- جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی مرکز یا بیمارستان از نظر ساختمان، لوازم و تجهیزات ، نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزترشهای لازم پیرامون این مسائل و ارائه آن به مسئولین ذیربط. 17- ایجاد ارتباط مستمر و سازنده با شرکتهای دارویی معتبر کشور به منظور دریافت به موقع سهمیه های دارویی. 18- شرکت در جلسات و کمیسیونهای مربوط و ارائه نظرات مشورتی و تخصصی لازم. 19- برقراری تعاملات سازنده با رئیس یا مدیر خدمات پرستاری مرکز یا بیمارستان به منظور بهبود روشهای انجام کار. 20- پیش بینی کلیه احتیاجات مرکز یا بیمارستان اعم از نیروی انسانی و منابع دیگر با هماهنگی وهمفکری رئیس یا مدیر خدمات پرستاری و نهایتاً رئیس مرکز یا بیمارستان 21- انجام مطالعات و تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت در رشته شغلی مربوطه که بایستی به تأیید مراجع ذیربط رسیده باشد. 22- شرکت فعال در دوره های آموزشی مرتبط با شغل و پیاده نمودن نتایج آن در انجام وظایف محوله. 23- انجام سایر امور مربوطه طبق دستورمقام مافوق مطابق مقررات.
|