نام ونام خانوادگی : محمد باقرزاده
سمت : مدیرپشتیبانی
تلفن : 09151703715
شرح وظایف
· ثبت و توزیع نامه های وارده ، صادره ، کنترل و نظارت در بایگانی کلیه پرونده ها ، مدارک و... مربوط به قسمتها و حسن انجام کارهای کارکنان زیرمجموعه خود
· مرخصی ، مأموریت و ... بر اساس دستورالعمل های مربوط بعد از تأیید رئیس اداره کاگزینی و رفاه کارکنان
· حضور مرتب در محل کار ودریافت و تأیید اضافه کار مجموعه ها
· انجام مكاتبات مربوط به حوزه مديريت پشتيباني
· نظارت برانجام امور مالي ستاد و قراردادها
· نظارت بر معاملات عمده دانشگاه و برگزاري مناقصات واحدهاي تابعه
· نظارت برعملكرد اداره رفاه
· نظارت بر عملكرد اداره تداركات و خريد متمركز
· نظارت بر انجام کلیه خریدهایی که طبق دستورالعمل های صادره با رعایت آیین نامه ها و ضوابط است
· تأیید اسناد خرید و تکمیل مدارک مربوط به تسلیم به مدیریت امور مالی
· نظارت بر عملکرد اداره اموال ستاد و انبار مرکزی
· نظارت بر عملكرد اداره خدمات و نقليه
· انجام ساير امور محوله برحسب تشخيص و ارجاع مقام مافوق
نام ونام خانوادگی : محمدحسن کاظمی
سمت : مسئول رفاه وخدمات
تلفن : 09158714522
شرح وظایف :
· · حضور مرتب در محل کار و برنامه ریزی به منظور اجرای وظایف محوله.
· نظارت کامل برنظافت روزانه ساختمانهای اداری،نمازخانه، درب و پنجره، کف اتاقها وسالن ها، شیشه ها، تجهیزات و اثاثیه.
· آشنائی کافی با مقررات ایمنی و شیوه های پیشگیری خطرات ناشی از کار.
· آشنائی کامل با نحوه پذیرائی و تشریفات مهمانداری.
· توانائی سرپرستی کارگران خدماتی و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری در آنها.
· آشنائی کامل با دستگاههای نظافتی و توانائی کافی در انجام سرویسهای مورد نیاز آنها.
· آشنائی کامل با مواد شوینده و ضد عفونی کننده و نحوه استفاده و کاربرد صحیح آنها.
· نظارت بر جمع آوری و انتقال ضایعات و زباله ها و نخاله ها به محلهای تعیین شده.
· پیگیری و اقدام در جهت دریافت تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای امور نظافتی و خدماتی.
· دقت ومراقبت در بکارگیری و استفاده صحیح و متناسب از ابزار کار.
· اطلاع از مشکلات، موانع کاری و نواقص مشاهده شده و سعی در بهبود آنها و گزارش به مافوق.
· رعایت اصولی ایمنی، حفاظتی و بهداشتی برای خود و دیگران در محیط کار.
· نظارت برنقل وانتقال وسایل و لوازم واحدها
· نظارت برخدمات انجام شده توسط پیمانکاران و موسسات قرارداد دانشگاه
· بازدید مستمر از تأسیسات و تجهیزات دانشگاه
· کنترل و نظارت برحضور وغیاب و تأخیر ورود و خروج کارکنان خدمات
برنامه ریزی ، هماهنگی ، پیگیری و ارائه خدمات رفاهی جهت کارمندان دانشگاه
- حضور مرتب در محل کار و برنامه ریزی به منظور اجرای وظایف محوله.
- کنترل و نظارت برحضور وغیاب و تأخیر ورود و خروج کارکنان خدمات
- برنامه ریزی و نظارت و اداره امور رفاهی و گردشگری کارکنان
- برنامه ریزی وتلاش به منظور توسعه و تربیت تسهیلات رفاهی کارکنان با هماهنگی مراجع زیربط و انعقاد قرارداد با مجموعه های ورزشی
- برنامه ریزی و نظارت بر انجام امور زیارتی ،سیاحتی همانند سفرهای تابستانی شمال
- ازتباط با ادارات رفاه سازمانها و دانشگاههای دیگر و برنامه ریزی جهت استفاده ازامکانات رفاهی آنان
- بیمه تکمیلی درمان : برنامه ریزی منظم ودقیق و کارشنای و مشاوره با کارشناسان مجرب بیمه جهت عقد قرارداد پس از استفاده
همکاران و خانواده های آنان که پاسخگوی نیازهای عمده همکاران و رضایتمندی بیشتر این عزیزان را با حداقل حق بیمه مناسب
- ارائه تسهیلات بیمه اتومبیل (ثالث وبدنه) با شرکت های بیمه
- ارائه بیمه های متنوع دیگر همانند بیمه مسئولیت ، بیمه بی نام ، بیمه آتش سوزی و ...
- اعطای وام های ضروری برحسب ضرورت بین پرسنل دانشگاه
نام ونام خانوادگی :محبوبه امیری
سمت : کارشناس رفاه وخدمات
تلفن : 44011083
شرح وظایف :
· انجام کلیه مکاتبات مربوط به وام کلیه واحدهای دانشگاه و سازمان مرکزی
· کلیه مکاتبات مربوط به معرفی همکاران جهت استفاده از مهمانسرای سایر دانشگاهها
· صدور نامه پرداخت هزینه تشویق ورزشکاران و هنرمندان در سطح دانشگاه
· پیگیری کلیه امور مربوط به بیمه های جانبازان و فرزندان و همسران شهدا
· معرفی همکاران جهت بیمه تکمیل درمان،بیمه شخص ثالث و بدنه
· هماهنگ کننده امور مربوط به جلسه ها
· انجام امورمربوط به پذیرش خوابگاه تهران
· خدمات فوق برنامه(توزیع بلیط استخرارمغان-صدور معرفی نامه جهت آموزش شنای همکاران و آموزش شنا ، استیک، ژیمناستیک و فوتسال فرزندان محترم ایشان -معرفی به باشگاههای آران -رزمجو-اکسیژن آرامش خلاق)
· انجام امور مربوط به مکاتبات بن سبد کالا
· انجام امورمربوط به هماهنگی و سهمیه بندی سوئیت های مجموعه تفریحی شمال جهت سفرهای تابستانی