شرح وظايف مسئول امور اداری و کارگزینی
1
|
نظارت وانجام امور كارگزيني كارمندان از قبيل:ترفيعات،اضافات ومرخصي طبق مقررات استخدامي وپاراف احكام ومكاتبات مربوطه
|
2
|
نظارت بر صحت صدور احكام صادره
|
3
|
نظارت وسرپرستي امور دفتري وارسال مراسلات وبايگاني
|
4
|
نظارت درتهيه خريدو تحويل ملزومات و تقسيم وسايل بين واحدها ازطريق انبار
|
5
|
نظارت بر امورمربوط به نقليه و ماموريت هاي پرسنل بخش
|
6
|
نظارت بر كليه امور مربوط به خدمات واحد متبوعه وراهنمايي پرسنل بخش تحت سرپرستي
|
7
|
مراقبت در انجام سريع ثبت وتوزيع وتحرير نامه هاي وارده وصادره
|
8
|
كنترل حضوروغياب پرسنل بخش و ارائه پس خوراند به پرسنل بخش
|
9
|
نظارت ورود وخروج افراد ووسائط نقليه وكليه امور مربوطه
|
10
|
انجام ساير امور مربوطه بر طبق موازين وارزشهاي اسلامي و برابر مقررات به دستور مقام مافوق
|
11
|
نظارت بر انجام امور تداركاتي واحد مربوطه طبق دستورالعملهاي موجود
|
شرح وظايف کارگزین مسئول
1
|
صدور احكام پرسنلي اعم از ارتقاء گروه-تغيير عنوان –مأموريت ومرخصي
|
2 |
تهيه خلاصه پرونده وصورت برداري از اوراق برابر مقررات
|
3 |
رسيدگي به پيشنهادها وتقاضاهاي پرسنل بخش برابر مقررات
|
4 |
صدور احكام بازنشستگي وتعيين حقوق بازنشستگي وياوظيفه
|
5 |
انجام امورمربوط به تعاون بيمه ورفاه كارمندان
|
6 |
اجراي خط مشي تعيين شده واتخاذ تدابير لازم بمنظور حسن انجام هدفهاي موردنظر
|
7 |
پيگيري وتحويل بن سبد كالااز استان ونظارت برتوزيع در بين واحدهاي تحت پوشش
|
8 |
شركت در جلسات مختلف آموزشي وتصميم گيري
|
9 |
پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع واقدام در مورد تأمين اين احتياجات
|
10 |
مطالعه قوانين ومقررات استخدامي واظهار نظر در مورد نحوه اجرا
|
11 |
پيگيري وپس خوراند طرح تكريم ارباب رجوع وتمديد ظوابط مستخدمين پيماني
|
12 |
رسيدگي به دوره هاي آموزشي پرسنل بخش وتنظيم فرمها وارسال به استان
|
شرح وظایف واحد دبیرخانه
1- وصول نامه های ارسالی و ارجاع آنان به مسئولین مربوطه.
2- ثبت نامه های وارده و ارجاعی به همکاران توسط دبیر خانه.
3- تفکیک نامه های پستی (داخلی و خارجی) و ارجاع به واحد های تابعه.
4- پیگیری سوابق نامه ها و ارسال به واحد های در خواست شده حسب مورد.
5- انجام دستور مسئولین و پیگیری اوامر آنها جهت تسریع درامور.
6- پاسخ به مراجعین جهت ردیابی در خواست های مربوطه.
7- صدور ، تفکیک و ارسال نامه های صادره به واحد های ذیربط .
شرح وظایف واحد بایگانی
1- تفکیک نامه ها به دو دسته "نامه های پرسنلی" ، "نامه های اداری"
الف ـ نامه های اداری ==> کد گذاری ==> اندیکس ==>بایگانی نامه ها
ب ـ نامه های پرسنلی ==> کد گذاری ==> اندیکس ==>بایگانی نامه ها
1ـ رسمی
2- پیمانی
انواع پرونده های پرسنلی 3- قراردادی
4- بازنشسته
5- طرحی
2- اعلام وصول پرونده های انتقالی (ورودی)
3- ارسال پرونده های انتقالی (خروجی)
4- نظارت بر حفظ و نگهداری کلیه نامه ،پرونده ها ،بخشنامه ها و سوابق مطابق مقررات و اصول بایگانی
5- تشکیل پرونده برابر کدهای تعیین شده در قسمت های مربوطه
6- تحویل گرفتن پرونده و نامه ها از دبیرخانه و بررسی شماره صادره آن پرونده
7- برگ شماری و شماره گذاری پرونده های وارد به بایگانی
8- تعویض زونکن های فرسوده و پشت نویسی پرونده ها و زونکن ها
9- تحویل پرونده و سابقه اشخاص فقط به افراد ذی صلاح در قبال اخذ رسید
10- مراقبت و نظارت در تحویل دادن سوابق پرونده ها و اقدام لازم برای اعاده آنها در صورت تاخیر
11- مراقبت و نظارت در تنظیم و نگهداری برگ های بیرون از پرونده ها
12- دریافت نامه هایی که طی آن پرونده یا سوابقی باید به اداره یا سازمانی ارسال شود و ارجاع آن به بایگان مربوط به منظور آماده نمودن و برگ شماری پرونده و ضمیمه کردن به نامه مربوطه
13- پاسخگویی مناسب به تماس های تلفنی و سوالات حضوری مراجعان در چارچوب وظایف مربوط به پست مورد تصدی
14- تهیه گزارش ازفعالیت ها و ارائه به سرپرست مربوطه
15- بایگانی راکد
16- امانت داری و جلوگیری از افشای اطلاعات
بایگانی در سیستم اتوماسیون
- پوشه بندی در کارتابل
- نامه های اداری
- نامه های پرسنلی (رسمی ،پیمانی ،قراردادی ،بازنشسته ،طرحی )
- نامه های در دست اقدام |