شرح وظایف واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات
1. رسیدگی به شکایات
· دریافت شکایات از سامانه ها، ایمیل، فاکس، حضوری (کتبی) و گزارشات تلفنی دریافت شکایات الکترونیکی دفتر بازرسی
· بررسی شکایات واعلام نتیجه به شاکی
· دریافت شکایات ودرخواستهای مردمی از سایت سامد (سامانه ارتباطی مردم ودولت) بررسی و بارگذاری نتایج (شایان ذکر است شکایات با عنوان ریاست محترم دانشگاه دریافت می گردد.)
· دریافت شکایات، درخواستها و گزارشهای واصله از سازمان بازرسی کل کشور و بررسی و بارگذاری نتایج
· دریافت شکایات واصله از سایر نهادها مانند دفترمقام معظم رهبری، دفتر ریاست جمهوری، وزارت بهداشت و مجلس شورای اسلامی بررسی و پاسخگویی
2. بازرسی
· بازرسیهای دوره ای از مراکز تابعه و بیمارستانها و ارسال گزارشات بازرسیها به ریاست محترم دانشگاه
· بازرسیهای موردی (براساس گزارشات مردمی و شکایات)
3. ارزیابی عملکرد
· ارزیابی عملکرد شاخصهای اختصاصی دانشگاه : شامل ابلاغ شاخصها، پیگیری و بررسی پاسخ ها و بارگذاری آنها در زمان مشخص، بازخورد نتایج و امتیازات دانشگاه و اصلاح و بهبود عملکرد آتی.
· برنامه عملیاتی وتکمیل شاخصها در سایت مربوطه به صورت هر سه ماه ثبت فعالیت و بارگذاری مستندات شده و رتبه بندی بین دانشگاهها صورت می پذیرد با محوریت برنامه های نظارتی دفتر بازرسی (نظارت بر فرایند خرید، مناقصات، مزایده ها، کارپردازی، پروژه های عمرانی و نظارت بر اجرای برنامه های پدافند غیر عامل)، شکایات و گزارشات تحلیلی، تشکیل کمیته خبر و پیگیری اخبار خاص و بررسی آنها.
· جمع آوری و بررسی شاخصهای عملکردی دفتر بازرسی درخواستی از مبادی بالادستی (وزارت بهداشت ]سامانه عملکردی[ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و...)
· دریافت اخبار و گزارشات فوری از طریق پورتال ارتباطی دفتر بازرسی وزارت بهداشت و نیز ارسال اخبار و حوادث فوری و مهم ازجمله مرگ مادر و نوزاد. |