• حضور فعال دانشگاه در بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
    بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری از مورخ ۱۳ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار گردید.

  • ترنم بهاری در پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
    ترنم بهاری در پردیس

  • ارتقاع 5 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در سال 1401
    با مصوبه هیات ممیزه وزارت متبوع و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال جاری صورت گرفت: ارتقاع 5 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار درسال 1401

  • تقدیر مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از دست اندرکاران و همکاران دانشگاه در برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان
    تقدیر مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از دست اندرکاران برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان

  • جزئیات آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام شد؛ شروع کلاس‌ها از ۳۰ بهمن ماه 1401
    تقویم آموزشی و چگونگی برگزاری کلاس‌ها و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از سوی مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام شد.

شرح وظایف مدیر دانشجویی

 

ـ هدایت و هماهنگ سازی کلیه فعالیتهای مربوط به امور رفاهی، تغذیه و خوابگاههای دانشجویان

ـ برنامه ریزی لازم جهت اسکان، تغذیه و ارائه تسهیلات و وام های دانشجویی به دانشجویان

 

ـ تهیه و تنظیم اصول کلی برنامه های رفاهی با همکاری واحدهای ذیربط

 

ـ اعمال نظارت بر حسن اداره امور خوابگاهها، سلف سرویسها و تغذیه دانشجویان به لحاظ کیفی، کمی و بهداشتی و انظباطی

 

ـ برنامه ریزی در زمینه‌های ارتقاء و بهبود مستمر فعالیتهای رفاهی دانشجویان

 

ـ بررسی سطوح رضایتمندی دانشجویان از نحوه اجرای خدمات رفاهی، تغذیه و سایر موارد ذیربط

 

ـ انجام بازدیدهای دوره ائی و مرتب از اماکن دانشجویی، سلف سرویسها و خوابگاهها

 

ـ بررسی نیازهای پرسنلی، تجهیزاتی و تدارکاتی واحدهای تابعه و انعکاس درخواستهای آنان به مسئولین ذیربط

 

ـ ارتباط مفید و سازنده با صندوق رفاه دانشجویان به منظور تسریع در امور محوله

 

ـ رسیدگی و پیگیری مشکلات و شکایات کارکنان تحت سرپرستی

 

ـ ارائه نظرات و پیشنهادات در امور مربوط به عقد قراردادهای طبخ و توزیع غذا و خدمات نظافتی خوابگاهها

 

ـ نظارت مستمر بر خرید اقلام غذایی و عملکرد شرکتهای خدماتی طبخ و توزیع غذا

 

ـ تحقیق و نظرسنجی از دانشجویان به منظور ارزیابی خدمات ارائه شده توسط واحدهای تابعه و استفاده از آن در برنامه های آتی واحد

 

ـ همکاری و تعامل با بخشهای مختلف دانشگاه جهت برگزاری سمینارها، همایشها و کنفرانسها

 

- نظارت و برنامه ریزی بر فعالیت های رفاهی ،صنفی دانشجویان اراءه شده توسط بخش خصوصی

 

ـ تلاش در راستای بهبود مستمر فعالیتها، فرآیندها و ارتقاء سطح مهارت و توانمندی واحد ذیربط

 

- نظارت بر انجام امور مربوط به تسویه حساب وامهای صندوق رفاه دانشجویان

 

- برنامه ریزی جهت بکارگیری دانشجویان در قالب کار دانشجویی در سطح مدیریت ها و دانشکده ها

 

- همکاری و تعامل با بخش های ذیربط دانشگاه جهت استفاده مطلوب از اوقات فراغت دانشجویان

 

- انعکاس نظرات و پیشنهادات دانشجویان به مقامات مسئولین ذیربط

 

- نظارت بر مفاد قراردادهای منعقد شده با شرکت های خدماتی طرف قرارداد دانشگاه (طبخ و توزیع ،نظافتی ،تاسیساتی و... .)

 

ـ رعایت دستورالعملها، بخشنامه‌ها و آئین نامه‌‌های ذیربط

 

ـ شرکت در دوره‌های آموزشی و تخصصی مرتبط با شرح وظایف

 

ـ ارائه گزارش لازم به مقام مافوق در رابطه با عملکرد واحد تحت سرپرستی

 

ـ شرکت در جلسات، سمینارها و کمیسیونها با توجه به نیاز

 

ـ حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف کارکنان تابع از طریق اعمال نظارت مستقیم بر کار آنها و اظهارنظر موثر در مورد گزینش، تشویق و تنبیه آنان

 

ـ برگزاری جلسات هماهنگی با بخش های مختلف دانشگاه

 

ـ انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق

 

منو اصلی
پیوندهای مفید


 
دسترسی سریع