ردیف
|
سیاست ها
|
ذینفعان کلیدی
|
MP1
|
بهبود مستمر امکانات رفاهی مرکز بمنظور تامین حداکثر رفاه برای مراجعین
|
بیماران،همراهان، مراجعین
|
MP2
|
رسیدگی بموقع و شفاف به شکایات،انتقادات و پیشنهادات مراجعین و کارکنان با استفاده از روشهای مختلف بمنظور برقراری ارتباط مستمر با مراجعین و کارکنان و استفاده از بازخوردهای آنها در ارتقاء خدمات
|
بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان
|
MP3
|
ارائه خدمات درمانی تشخیصی بطور مستمر،ایمن ،مطلوب و بدون توجه به 10571مسائل نژادی،قومی،مذهبی،ملی برای گیرندگان خدمت بخصوص گروههای آسیب پذیر و جمعیتهای در معرض خطر
|
بیماران،همراهان، مراجعین
|
MP4
|
ایجاد تعامل سازنده با سازمانهای بیمه گر بمنظور تحقق کامل درآمدها و جلوگیری از کسورات و همچنین انعکاس موارد به دانشگاه جهت پیگیری
|
سازمانهای بیمه گر، امور مالی
|
MP5
|
تعامل سازنده با کارشناسان ستادی دانشگاه بمنظور بهره گیری از نظرات مشورتی و تسهیل روابط برون بخشی و رفع مشکلات مرکز
|
مسئولین واحدها
|
MP6
|
تامین و خرید دارو از طریق نظام دارویی و فارماکوپه دارویی مرکز
|
بیماران،همراهان، مراجعین
|
MP7
|
افزایش مراجعین با برقراری کلینیک ویژه
|
بیماران،همراهان، مراجعین
|
MP8
|
توجه ویژه در انتخاب پیمانکاران و نحوه عملکرد واحدها/فعالیتهای برون سپاری شده مطابق مقررات سازمان
|
پیمانکاران
|
MP9
|
افزایش یا کاهش پذیرش بیماران الکتیو
|
بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان
|
MP10
|
ترویج فرهنگ بیمار محوری و الویت بخشیدن به ایمنی بیماران
|
بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان
|
MP11
|
ترویج فرهنگ گزارش خطا بنحویکه کارکنان بدون هیچ واهمه ای خطا ها را بمنظور برنامه ریزی جهت کاهش احتمال تکرار وقوع آنها گزارش نمایند
|
کارکنان
|
MP12
|
آموزش مستمر کارکنان بمنظور کسب توانمندیهای لازم برای انجام امور محوله
|
کارکنان
|
MP13
|
توسعه و نگهداشت نیروی انسانی و همچنین سیر ارتقاء شغلی بر اساس اصول و موازین وزارت بهداشت
|
تیم رهبری و مدیریت، دانشگاه علوم پزشکی
|
MP14
|
استفاده از تمامی راهکارهای ممکن بمنظور انگیزش کارکنان جهت ارتقای روحیه ی آنها و ایجاد حس تعلق سازمانی
|
کارکنان ، مسئولین واحدها
|
MP15
|
جذب نیروی طرحی معادل تعداد نیروهای خارج شده از طرح یا جذب بر اساس نیاز سنجی هر واحد
|
کارکنان ، مسئولین واحدها
|
MP16
|
حمایت کامل از سازمانهای مردم نهاد و تسهیل امکان حضور آنها در عرصه ی خدمت رسانی به بیماران
|
سازمانهای مردم نهاد،خیرین، کارکنان مرکز
|
MP17
|
تشکیل مجمع خیرین ، برنامه ریزی و نظارت بر جذب کمک های مردمی بصورت متمرکز
|
سازمانهای مردم نهاد،خیرین، کارکنان مرکز
|
MP18
|
مدیریت کاهش هزینه ها با رعایت حقوق گیرندگان و ارائه دهندگان خدمت در حوزه های مختلف درمانی
|
بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان
|
MP19
|
افزایش درآمد مرکز با استفاده صحیح از منابع(نیروی انسانی،فضای فیزیکی،تجهیزات و ...)
|
بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان
|
MP20
|
ترویج فرهنگ صرفه جویی و استفاده صحیح از منابع
|
بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان
|