منو اصلی
حدیث
تقویم
  • برگزاری اولین جشن روپوش سفید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه

چك ليست پايش و ارزيابي عملكرد پرستاران "رضايت بيماران"

Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA

 

چک لیست پایش و ارزیابی عملکرد پرستاران  شاخص رضایت بیماران

 

واحد/محل خدمت:                                   بیمارستان:                                      تاریخ ارزیابی :

شناسنامه شاخص

الف ) علت منطقی جمع آوری داده ها : میزان رضایت بیماران باعث می شود ضعف و مشکلات موجود در مسیر ارائه خدمات شناسایی و اقدامات مداخله ای لازم بعمل آید

ب)موضوع شاخص:  مدیریت0     امور مالی0       خدمات پزشکی0       خدمات پرستاری0       خدمات عمومی و پشتیبانی0     خدمات پاراکلینیک0

ج)ابعاد کیفی شاخص: اثربخشی0    کارایی 0     رضایتمندی0      ایمنی□       عدالت ودسترسی عادلانه□      تعهد□

د)فرمول شاخص: (تعداد کل موارد رعایت شده در  5 مورد ارزیابی/65)*100

و)نتیجه بررسی شاخص در 5 مورد ارزیابی:

 

 

                          شماره پرونده بیمار

                استاندارد

ارزیابی 1

ارزیابی2

ارزیابی3

ارزیابی4

ارزیابی5

 

 

 

 

 

1

1

حفظ حریم خصوصی وپوشش بیمار هنگام ارائه خدمات ونقل وانتقال رعایت میشود.

 

 

 

 

 

2

بیمار از حضور به موقع پزشک (عمومی متخصص (راضی است.

 

 

 

 

 

3

بیمار دارای پوشش ظاهری آراسته و تمیز میباشد.

 

 

 

 

 

4

 بیمار درطی مراجعه وبستری راهنمائی لازم را دریافت کرده است..(مانند نحوه استفاده از زنگ احضار پرستار،محل پله های  اضطراری،محل سرویس بهداشتی و ...)

 

 

 

 

 

5

  بیمارپزشک خود را میشناسد.

 

 

 

 

 

6

  بیمار پرستار خود را میشناسد.

 

 

 

 

 

7

علائم حیاتی بیمار به موقع گرفته می شود.

 

 

 

 

 

8

برای گرفتن دما از ترمومتر استفاده می شود.

 

 

 

 

 

9

اندازه گیری فشار خون توسط پرستار و با استفاده از دستگاه فشار خون و گوشی پزشکی انجام می شود.

 

 

 

 

 

10

داروها مطابق دستورات داروئی در زمان مناسب اجرا می شود.(اطمينان از تزيق دارو،اطمينان از مصرف داروي خوراكي،استنشاق اسپري،استعمال شياف و...)

 

 

 

 

 

11

نحوه برخوردپزشک معالج بابیمار رضایت بخش است.

 

 

 

 

 

12

نحوه برخورد پرستار بابیمار رضایت بخش است.

 

 

 

 

 

13

نحوه برخورد خدمتکار بخش بابیمار رضایت بخش است.

 

 

 

 

 

14

برای انجام فرائض دینی امکانات لازم مهیا شده است.

 

 

 

 

 

15

به شکایات بیمار دراسرع وقت رسیدگی ونتیجه به وی اعلام شده است.

 

 

 

 

 

16

بیمار از امکانات آموزشی از قبیل پمفلت ، بروشور و .... استفاده می نماید

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

نام و امضاء بیماران مورد ارزیابی:

 

                                            نام و  امضاء ارزیاب:     

 

   دانلود : چك ليست پايش و ارزيابي عملكرد پرستاران"شاخص رضايت بيماران"           حجم فایل 158 KB
   دانلود : چك ليست پايش و ارزيابي عملكرد پرستاران"شاخص رضايت بيماران"           حجم فایل 55 KB

آخرین مطالب
گزارش تصويري برگزاري آزمون بكارگيري  نيروهاي قراردادي گروه پرستاري -93/4/6
ابلاغ سطوح سازمانی پرستاری در دانشگاه های علوم پزشکی

آئين نامه استفاده از دانشجويان گروه پرستاري در بالين

   پرسشنامه لباس فرم كادر پرستاري كشور

اطلاعيه نتايج نهايي آزمون تير 93


دستورالعمل و فرم قراردادخريدخدمت پاره وقت ساعتي پرستار

كتاب برنامه ريزي استراتژيك

ارزیابی عملکرد پرستاران

برنامه توسعه فردی   
فرم ثبت نام دوره های نیازسنجی شده کارکنان بیمارستان ها  
فرم ارزیابی اثربخشی اقدامات اصلاحی صورت گرفته کارکنان   
فرم نتایج آزمون توانمندسازی اولیه -شناسایی نارسایی ها -اقدامات اصلاحی    
فرم نیازسنجی آموزشی سالانه کارکنان 
چک لیست توجیهی نیروهای بدو ورود   
آزمون توجیهی بدو ورود   
بودجه بندی برنامه عملیاتی مدیریت پرستاری 1393
 تقویم جلسات مدیریت پرستاری در سال 93
بخشنامه لزوم هماهنگی ارزیابی مدیران پرستاری بیمارستانها با مدیریت پرستاری دانشگاه
همایش تجلیل از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
مجموعه قوانین و مقررات ارزیابی کارکنان
آئین نامه ها و فرم های طرح های پژوهشی
فرم انتخاب کادر پرستاری برگزیده
دستورالعمل مرخصی های استحقاقی ،استعلاجی و مراقبت ،شیردهی و بدون حقوق -مورخ 91/07/04

پمفلت های آموزشی سالمندان
بیماران دیابتی
نکات آموزشی برای بیماران سوانح و امداد ، جراحی عمومی ، ضربه سر ، سوختگی و ارتوپدی
آموزش کمک های اولیه در حوادث و سوانح برای افراد غیر حرفه ای
دانستنی های پزشکی
 بیماری های واگیر
بیماریهای زنان و زایمان
بیماران خاص (نارسایی کلیه ، ام اس(مولتیپل اسکلروزیس ) ، هموفیلی ، تالاسمی )
روش تحقیق در پرستاری
گزارش تصویری بازدید معاون محترم پرستاری وزارت بهداشت و درمان از بیمارستان واسعی
گزارش تصویری نشست مشترک معاون محترم پرستاری وزارت بهداشت با معاون محترم درمان ، مدیران پرستاری و اعضاء نظام پرستاری 92/10/21
گزارش تصویری شرکت سوپروایزرین ک�%