اخبار مهم
  • برگزاری نمایشگاه کتاب در پردیس دانشگاه
    برگزاری نمایشگاه کتاب در پردیس دانشگاه به بعد از تعطیلی موکول شد.

  • تمدید مدارک تمامی اعضا
    کتابخانه مرکزی مدارک در دست امانت اعضا را تمدید می کند.

  • Patient education: 2019 novel coronavirus (The Basics)
    What is 2019 novel coronavirus? What are the symptoms of 2019-nCoV? Should I see a doctor or nurse? Will I need tests? How is 2019-nCoV treated? Can 2019-nCoV be prevented?

  • رفع مشکل دسترسی به وب نرم افزار کتابخانه
    مشکل دسترسی به وب نرم افزار کتابخانه از طریق اینترنت خارج از شبکه برطرف شد.

  • پرداخت بدهی فقط با دستگاه پوز
    با توجه به ممنوعیت پرداخت وجه نقد، پرداخت جریمه دیرکرد فقط از طریق دستگاه پوز امکانپذیر است.

آيين نامه نحوۀ استفاده از پايگاه عرضه اطلاعات

 

مقدمه:

 پایگاه عرضه اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به منظور دسترسی دانشجویان و سایر کاربران به منابع اطلاعاتی و استفاده از برنامه های کاربردی در زمینۀ فعالیت های علمی و تحقیقاتی فراهم گردیده است.

 ماده1: کاربران:

 پایگاه عرضه اطلاعات از پذیرفتن افراد غير از دانشجویان، اعضای هیات علمی، اساتید و سایر کارکنان علوم پزشكي سبزوار معذور مي باشد؛ لذا به همراه داشتن کارت دانشجویی برای دانشجویان و کارت شناسایی معتبر برای سایر کاربران الزامی است.

 ماده2: موارد استفاده:

 استفاده از اینترنت فقط در مورد سایت هاي مجاز امكان پذیر مي باشد. در صورت استفاده از سایت هاي غير مجاز و غير اخلاقي بار اول به فرد تذكر شفاهي داده شده و در صورت تكرار، کارت شخص توقيف شده و موارد به كميته انضباطي اعلام مي گردد.

 استفاده از سیستم فقط برای فعالیت های علمی امکان پذیر می باشد؛ لذا نصب و استفاده از برنامه های نرم افزاری متفرقه ممنوع است.

 ماده3: شرایط استفاده:

 هر دانشجو موظف به استفاده از شناسه و رمز عبور خود مي باشد. استفاده از شناسه و رمز عبور یكدیگر ممنوع است.

 تعداد كاربران مجاز هر سيستم 2نفر مي باشد. تجمع بيش از 2 نفر پشت هر سيستم ممنوع است.

 در پایگاه عرضه اطلاعات رعایت شئونات اسلامي ضروري است.

 رعایت سکوت و پرهیز از تردد های غیر ضروری در قسمت پایگاه عرضه اطلاعات الزامی است.

 ماده4: مدت استفاده:

 مدت زمان استفاده کاربران از سیستم های سایت محدودیتی ندارد اما در صورت ازدحام و کمبود سیستم، مسئول سایت می تواند افراد جدید را جایگزین افرادی که مدت بیشتری در حال استفاده بودند نماید؛ لذا همکاری کاربران ضروری است.

 این آئین نامه با یک مقدمه و چهار ماده در جلسه شماره  438مورخ 1397/05/27 شورای پژوهشی دانشگاه بررسی و به تصویب رسید و از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا است و کلیه آئین‏نامه ‏ها و بخشنامه های مغایر با آن لغو و بلا اثر اعلام می‏شود.

   دانلود : آيين_نامه_پايگاه_عرضه_اطلاعات.pdf           حجم فایل 79 KB

آمار بازديد این صفحه:

122

تاریخ آخرین بروزرسانی:
شنبه ١٦ فروردين ١٣٩٩