• برگزاری جلسه نظارت درصد پیشرفت پروژه مرکز جامع خدمات سلامت مقیسه
    جلسه ای با هدف بررسی و نظارت حین انجام کار و کنترل درصد پیشرفت پروژه مقیسه به به لحاظ فیزیکی و ریالی برگزار شد.

  • پیش نویس دستورالعمل طراحی لرزه ای اجزای بیمارستان ها منتشر شد
    پیش نویس دستورالعمل طراحی لرزه ای اجزای بیمارستان ها منتشر شد

  • کسب رتبه پویا توسط دانشگاه علوم پزشکی سبزوار/ تقدیر معاون توسعه وزارت بهداشت از رئیس دانشگاه
    معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از کسب رتبه پویا در مدیریت عملکرد توسط دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد.

  • آغاز عملیات احداث پایگاه اورژانس 115 روستای فسنقر

  • پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت سال 1397

مسئول دبیرخانه هیات امناء:
دومین جلسه هیات امنا دانشگاه برگزار شد
مسئول دبیرخانه هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: سومین نشست هیات امنا دانشگاه در سال جاری برگزار شد.
 ١٠:٤١ - دوشنبه ٧ بهمن ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

ابلاغ دستورالعمل فرایند صدور مجوز ادامه تحصیل و اعمال مدرک کارکنان
معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه طی نامه شماره 5740/ت/122 مورخ 98/11/2، فرآیند اجرایی نحوه ادامه تحصیل و اعمال مدرک کارکنان را به کلیه واحدهای تابعه ابلاغ کرد.
 ١٠:٠٩ - چهارشنبه ٢ بهمن ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبرداد؛
نامگذاری یک سالن به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سالن اجتماعات در حال ساخت سازمان مرکزی به نام این سردار شهید نامگذاری خواهد شد.
 ١٢:٣٢ - دوشنبه ١٦ دی ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

فراخوان ثبت تجارب مدیران و کارکنان نظام سلامت
در راستاي بهره مندي بیشتر از قابلیت ها، توانمندي ها و تجربیات مدیران و کارکنان و ایجاد فضاي امن جهت صیانت از یافته ها در دوران مدیریتی و کاري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی "سامانه نظام ثبت تجربه" را جهت استفاده ستاد وزارت و دانشگاه هاي علوم پزشکی سراسر کشور به آدرس “http://exm.behdasht.gov.ir" راه اندازي کرد.
 ١٣:٠١ - يکشنبه ١٥ دی ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

آگهي جذب و بکارگیری نیرو در حوزه فناوری اطلاعات
شرکت برتر محاسب سبزوار در نظر دارد جهت تأمين نيروهاي مورد نياز در حوزه فناوری اطلاعات، به صورت شرکتی و تمام وقت، تعداد 3 نفر از افراد واجد شرایط ذیل را از طریق گزینش و مصاحبه در حيطه­ هاي عمومي و تخصصي جذب نماید.
 ٠٩:٣٩ - چهارشنبه ٢٧ آذر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
ادامه اخبار...