شرح وظایف
 شرح وظايف مسئول امور اداری و کارگزینی
 
1
نظارت وانجام امور كارگزيني كارمندان از قبيل:ترفيعات،اضافات ومرخصي طبق مقررات استخدامي وپاراف احكام ومكاتبات مربوطه
2
نظارت بر صحت صدور احكام صادره
3
نظارت وسرپرستي امور دفتري وارسال مراسلات وبايگاني
4
نظارت درتهيه خريدو تحويل ملزومات و تقسيم وسايل بين واحدها  ازطريق انبار
5
نظارت بر امورمربوط به نقليه و ماموريت هاي پرسنل بخش
6
نظارت بر كليه امور مربوط به خدمات واحد متبوعه وراهنمايي پرسنل بخش تحت سرپرستي
7
مراقبت در انجام سريع ثبت وتوزيع وتحرير نامه هاي وارده وصادره
8
كنترل حضوروغياب پرسنل بخش و ارائه پس خوراند به پرسنل بخش
9
نظارت ورود وخروج افراد ووسائط نقليه وكليه امور مربوطه
10
انجام ساير امور مربوطه بر طبق موازين وارزشهاي اسلامي و برابر مقررات به دستور مقام مافوق
11
نظارت بر انجام امور تداركاتي واحد مربوطه طبق دستورالعملهاي موجود
 
 
 شرح وظايف کارگزین مسئول
 
1

صدور احكام پرسنلي اعم از ارتقاء گروه-تغيير عنوان مأموريت ومرخصي

2

تهيه خلاصه پرونده وصورت برداري از اوراق برابر مقررات

3

رسيدگي به پيشنهادها وتقاضاهاي پرسنل بخش برابر مقررات

4

صدور احكام بازنشستگي وتعيين حقوق بازنشستگي وياوظيفه

5

انجام امورمربوط به تعاون بيمه ورفاه كارمندان

6

اجراي خط مشي تعيين شده واتخاذ تدابير لازم بمنظور حسن انجام هدفهاي موردنظر

7

پيگيري وتحويل بن سبد كالااز استان ونظارت برتوزيع در بين واحدهاي تحت پوشش

8

شركت در جلسات مختلف آموزشي وتصميم گيري

9

پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع واقدام در مورد تأمين اين احتياجات

10

مطالعه قوانين ومقررات استخدامي واظهار نظر در مورد نحوه اجرا

11

پيگيري وپس خوراند طرح تكريم ارباب رجوع وتمديد ظوابط مستخدمين پيماني

12

رسيدگي به دوره هاي آموزشي پرسنل بخش وتنظيم فرمها وارسال به استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبرداد؛
نامگذاری یک سالن به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سالن اجتماعات در حال ساخت سازمان مرکزی به نام این سردار شهید نامگذاری خواهد شد.
 ١٢:٣٢ - دوشنبه ١٦ دی ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

فراخوان ثبت تجارب مدیران و کارکنان نظام سلامت
در راستاي بهره مندي بیشتر از قابلیت ها، توانمندي ها و تجربیات مدیران و کارکنان و ایجاد فضاي امن جهت صیانت از یافته ها در دوران مدیریتی و کاري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی "سامانه نظام ثبت تجربه" را جهت استفاده ستاد وزارت و دانشگاه هاي علوم پزشکی سراسر کشور به آدرس “http://exm.behdasht.gov.ir" راه اندازي کرد.
 ١٣:٠١ - يکشنبه ١٥ دی ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

آگهي جذب و بکارگیری نیرو در حوزه فناوری اطلاعات
شرکت برتر محاسب سبزوار در نظر دارد جهت تأمين نيروهاي مورد نياز در حوزه فناوری اطلاعات، به صورت شرکتی و تمام وقت، تعداد 3 نفر از افراد واجد شرایط ذیل را از طریق گزینش و مصاحبه در حيطه­ هاي عمومي و تخصصي جذب نماید.
 ٠٩:٣٩ - چهارشنبه ٢٧ آذر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

آغاز مرحله اول ارزیابی عملکرد سال98 مدیران و کارکنان
مرحله اول ارزیابی عملکرد سال98 مدیران و کارکنان (برنامه ریزی عملکرد) با ابلاغ به کلیه واحد های تابعه آغاز شد.
 ٠٨:٢٠ - يکشنبه ١٧ آذر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

برگزاری جلسه بازنگری آیین نامه اداری استخدامی کارمندان غیر هیئت علمی
بنا بر نامه اداره کل منابع انسانی وزارت متبوع مبنی بر بازنگری آیین نامه اداری استخدامی کارکنان غیر هیئت علمی مصوبه هیئت امنا و لزوم ارسال موارد پیشنهادی دانشگاهها، جلساتی با حضور مدیریت نیروی انسانی و کارشناسان اداری حوزه منابع انسانی برگزار شد.
 ٠٩:٠٦ - دوشنبه ٤ آذر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
ادامه اخبار...