شرح وظایف
 شرح وظايف مسئول امور اداری و کارگزینی
 
1
نظارت وانجام امور كارگزيني كارمندان از قبيل:ترفيعات،اضافات ومرخصي طبق مقررات استخدامي وپاراف احكام ومكاتبات مربوطه
2
نظارت بر صحت صدور احكام صادره
3
نظارت وسرپرستي امور دفتري وارسال مراسلات وبايگاني
4
نظارت درتهيه خريدو تحويل ملزومات و تقسيم وسايل بين واحدها  ازطريق انبار
5
نظارت بر امورمربوط به نقليه و ماموريت هاي پرسنل بخش
6
نظارت بر كليه امور مربوط به خدمات واحد متبوعه وراهنمايي پرسنل بخش تحت سرپرستي
7
مراقبت در انجام سريع ثبت وتوزيع وتحرير نامه هاي وارده وصادره
8
كنترل حضوروغياب پرسنل بخش و ارائه پس خوراند به پرسنل بخش
9
نظارت ورود وخروج افراد ووسائط نقليه وكليه امور مربوطه
10
انجام ساير امور مربوطه بر طبق موازين وارزشهاي اسلامي و برابر مقررات به دستور مقام مافوق
11
نظارت بر انجام امور تداركاتي واحد مربوطه طبق دستورالعملهاي موجود
 
 
 شرح وظايف کارگزین مسئول
 
1

صدور احكام پرسنلي اعم از ارتقاء گروه-تغيير عنوان مأموريت ومرخصي

2

تهيه خلاصه پرونده وصورت برداري از اوراق برابر مقررات

3

رسيدگي به پيشنهادها وتقاضاهاي پرسنل بخش برابر مقررات

4

صدور احكام بازنشستگي وتعيين حقوق بازنشستگي وياوظيفه

5

انجام امورمربوط به تعاون بيمه ورفاه كارمندان

6

اجراي خط مشي تعيين شده واتخاذ تدابير لازم بمنظور حسن انجام هدفهاي موردنظر

7

پيگيري وتحويل بن سبد كالااز استان ونظارت برتوزيع در بين واحدهاي تحت پوشش

8

شركت در جلسات مختلف آموزشي وتصميم گيري

9

پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع واقدام در مورد تأمين اين احتياجات

10

مطالعه قوانين ومقررات استخدامي واظهار نظر در مورد نحوه اجرا

11

پيگيري وپس خوراند طرح تكريم ارباب رجوع وتمديد ظوابط مستخدمين پيماني

12

رسيدگي به دوره هاي آموزشي پرسنل بخش وتنظيم فرمها وارسال به استان

 

 

شرح وظایف واحد دبیرخانه

1-      وصول نامه های ارسالی و ارجاع آنان به مسئولین مربوطه.

2-      ثبت نامه های وارده و ارجاعی به همکاران توسط دبیر خانه.

      3-      تفکیک نامه های پستی (داخلی و خارجی) و ارجاع به واحد های تابعه.

 4-      پیگیری سوابق نامه ها و ارسال به واحد های در خواست شده حسب مورد.

 5-      انجام دستور مسئولین و پیگیری اوامر آنها جهت تسریع درامور.

 6-      پاسخ به مراجعین جهت ردیابی در خواست های مربوطه.

       7-      صدور ، تفکیک و ارسال نامه های صادره به واحد های ذیربط .

 

 

شرح وظایف واحد بایگانی

1-   تفکیک نامه ها به دو دسته "نامه های پرسنلی" ، "نامه های اداری"

الف ـ  نامه های اداری ==> کد گذاری ==> اندیکس ==>بایگانی نامه ها

ب ـ نامه های پرسنلی ==> کد گذاری ==> اندیکس ==>بایگانی نامه ها

                                           1ـ رسمی

                                           2- پیمانی

 انواع پرونده های پرسنلی       3- قراردادی

                                           4- بازنشسته

                                           5- طرحی

2-   اعلام وصول پرونده های انتقالی (ورودی)

 

3-   ارسال پرونده های انتقالی (خروجی)

4-   نظارت بر حفظ و نگهداری کلیه نامه ،پرونده ها ،بخشنامه ها و سوابق مطابق مقررات و اصول بایگانی

5-   تشکیل پرونده برابر کدهای تعیین شده در قسمت های مربوطه

6-    تحویل گرفتن پرونده و نامه ها از دبیرخانه و بررسی شماره صادره آن پرونده

7-   برگ شماری و شماره گذاری پرونده های وارد به بایگانی

8-   تعویض زونکن های فرسوده و پشت نویسی پرونده ها و زونکن ها

9-   تحویل پرونده و سابقه اشخاص فقط به افراد ذی صلاح در قبال اخذ رسید

10- مراقبت و نظارت در تحویل دادن سوابق پرونده ها و اقدام لازم برای اعاده آنها در صورت تاخیر

11- مراقبت و نظارت در تنظیم و نگهداری برگ های بیرون از پرونده ها

12- دریافت نامه هایی که طی آن پرونده یا سوابقی باید به اداره یا سازمانی ارسال شود و ارجاع آن به بایگان مربوط به منظور آماده نمودن و برگ شماری پرونده و ضمیمه کردن به نامه مربوطه

13- پاسخگویی مناسب به تماس های تلفنی و سوالات حضوری مراجعان در چارچوب وظایف مربوط به پست مورد تصدی

14- تهیه گزارش ازفعالیت ها و ارائه به سرپرست مربوطه

15- بایگانی راکد

16- امانت داری و جلوگیری از افشای اطلاعات

بایگانی در سیستم اتوماسیون

- پوشه بندی در کارتابل

- نامه های اداری

- نامه های پرسنلی (رسمی ،پیمانی ،قراردادی ،بازنشسته ،طرحی )

-  نامه های در دست اقدام


کمیته زنجیره تأمین دارو و کالا و خدمات تشکیل جلسه داد
سومین جلسه کمیته زنجیره تأمین دارو و کالا و خدمات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار شد.
 ١٣:١٥ - يکشنبه ٢٠ آبان ١٣٩٧ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال فرم‌های ارزشیابی سال 96
تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال فرم‌های ارزشیابی سال 96
 ١٣:٠٨ - دوشنبه ٧ آبان ١٣٩٧ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
کارشناس مسئول ارزشیابی عنوان کرد؛
آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان / تحقق اهداف سازمانی حاصل از ارزیابی
کارشناس مسئول ارزشیابی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از آغاز فرآیند اجرایی ارزیابی عملکرد سال 96 مدیران و کارکنان خبرداد.
 ١٢:٥٤ - سه شنبه ١٠ مهر ١٣٩٧ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
در راستای اجرای سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت صورت پذیرفت؛
برگزاری جلسه ستاد راهبری امور درآمد تأمین مالی و سرمایه گذاری
جلسه ستاد راهبری امور درآمد تأمین مالی و سرمایه گذاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار شد.
 ٠٨:٣٧ - دوشنبه ٢٦ شهريور ١٣٩٧ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
با حضور قائم مقام وزیر بهداشت صورت پذیرفت؛
آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه بهداشتی و درمانی در سبزوار
عملیات اجرایی فاز اول توسعه مراکز بهداشتی درمانی شبانه روزی خوشاب ،داورزن بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی البلاغ در دومین سفر قائم مقام وزیر بهداشت به سبزوار آغاز شد
 ١٠:٤٦ - شنبه ٢٤ شهريور ١٣٩٧ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
ادامه اخبار...