شرح وظایف
 شرح وظايف مسئول امور اداری و کارگزینی
 
1
نظارت وانجام امور كارگزيني كارمندان از قبيل:ترفيعات،اضافات ومرخصي طبق مقررات استخدامي وپاراف احكام ومكاتبات مربوطه
2
نظارت بر صحت صدور احكام صادره
3
نظارت وسرپرستي امور دفتري وارسال مراسلات وبايگاني
4
نظارت درتهيه خريدو تحويل ملزومات و تقسيم وسايل بين واحدها  ازطريق انبار
5
نظارت بر امورمربوط به نقليه و ماموريت هاي پرسنل بخش
6
نظارت بر كليه امور مربوط به خدمات واحد متبوعه وراهنمايي پرسنل بخش تحت سرپرستي
7
مراقبت در انجام سريع ثبت وتوزيع وتحرير نامه هاي وارده وصادره
8
كنترل حضوروغياب پرسنل بخش و ارائه پس خوراند به پرسنل بخش
9
نظارت ورود وخروج افراد ووسائط نقليه وكليه امور مربوطه
10
انجام ساير امور مربوطه بر طبق موازين وارزشهاي اسلامي و برابر مقررات به دستور مقام مافوق
11
نظارت بر انجام امور تداركاتي واحد مربوطه طبق دستورالعملهاي موجود
 
 
 شرح وظايف کارگزین مسئول
 
1

صدور احكام پرسنلي اعم از ارتقاء گروه-تغيير عنوان مأموريت ومرخصي

2

تهيه خلاصه پرونده وصورت برداري از اوراق برابر مقررات

3

رسيدگي به پيشنهادها وتقاضاهاي پرسنل بخش برابر مقررات

4

صدور احكام بازنشستگي وتعيين حقوق بازنشستگي وياوظيفه

5

انجام امورمربوط به تعاون بيمه ورفاه كارمندان

6

اجراي خط مشي تعيين شده واتخاذ تدابير لازم بمنظور حسن انجام هدفهاي موردنظر

7

پيگيري وتحويل بن سبد كالااز استان ونظارت برتوزيع در بين واحدهاي تحت پوشش

8

شركت در جلسات مختلف آموزشي وتصميم گيري

9

پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع واقدام در مورد تأمين اين احتياجات

10

مطالعه قوانين ومقررات استخدامي واظهار نظر در مورد نحوه اجرا

11

پيگيري وپس خوراند طرح تكريم ارباب رجوع وتمديد ظوابط مستخدمين پيماني

12

رسيدگي به دوره هاي آموزشي پرسنل بخش وتنظيم فرمها وارسال به استان

 

 

شرح وظایف واحد دبیرخانه

1-      وصول نامه های ارسالی و ارجاع آنان به مسئولین مربوطه.

2-      ثبت نامه های وارده و ارجاعی به همکاران توسط دبیر خانه.

      3-      تفکیک نامه های پستی (داخلی و خارجی) و ارجاع به واحد های تابعه.

 4-      پیگیری سوابق نامه ها و ارسال به واحد های در خواست شده حسب مورد.

 5-      انجام دستور مسئولین و پیگیری اوامر آنها جهت تسریع درامور.

 6-      پاسخ به مراجعین جهت ردیابی در خواست های مربوطه.

       7-      صدور ، تفکیک و ارسال نامه های صادره به واحد های ذیربط .

 

 

شرح وظایف واحد بایگانی

1-   تفکیک نامه ها به دو دسته "نامه های پرسنلی" ، "نامه های اداری"

الف ـ  نامه های اداری ==> کد گذاری ==> اندیکس ==>بایگانی نامه ها

ب ـ نامه های پرسنلی ==> کد گذاری ==> اندیکس ==>بایگانی نامه ها

                                           1ـ رسمی

                                           2- پیمانی

 انواع پرونده های پرسنلی       3- قراردادی

                                           4- بازنشسته

                                           5- طرحی

2-   اعلام وصول پرونده های انتقالی (ورودی)

 

3-   ارسال پرونده های انتقالی (خروجی)

4-   نظارت بر حفظ و نگهداری کلیه نامه ،پرونده ها ،بخشنامه ها و سوابق مطابق مقررات و اصول بایگانی

5-   تشکیل پرونده برابر کدهای تعیین شده در قسمت های مربوطه

6-    تحویل گرفتن پرونده و نامه ها از دبیرخانه و بررسی شماره صادره آن پرونده

7-   برگ شماری و شماره گذاری پرونده های وارد به بایگانی

8-   تعویض زونکن های فرسوده و پشت نویسی پرونده ها و زونکن ها

9-   تحویل پرونده و سابقه اشخاص فقط به افراد ذی صلاح در قبال اخذ رسید

10- مراقبت و نظارت در تحویل دادن سوابق پرونده ها و اقدام لازم برای اعاده آنها در صورت تاخیر

11- مراقبت و نظارت در تنظیم و نگهداری برگ های بیرون از پرونده ها

12- دریافت نامه هایی که طی آن پرونده یا سوابقی باید به اداره یا سازمانی ارسال شود و ارجاع آن به بایگان مربوط به منظور آماده نمودن و برگ شماری پرونده و ضمیمه کردن به نامه مربوطه

13- پاسخگویی مناسب به تماس های تلفنی و سوالات حضوری مراجعان در چارچوب وظایف مربوط به پست مورد تصدی

14- تهیه گزارش ازفعالیت ها و ارائه به سرپرست مربوطه

15- بایگانی راکد

16- امانت داری و جلوگیری از افشای اطلاعات

بایگانی در سیستم اتوماسیون

- پوشه بندی در کارتابل

- نامه های اداری

- نامه های پرسنلی (رسمی ،پیمانی ،قراردادی ،بازنشسته ،طرحی )

-  نامه های در دست اقدام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبرداد؛
نامگذاری یک سالن به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سالن اجتماعات در حال ساخت سازمان مرکزی به نام این سردار شهید نامگذاری خواهد شد.
 ١٢:٣٢ - دوشنبه ١٦ دی ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

فراخوان ثبت تجارب مدیران و کارکنان نظام سلامت
در راستاي بهره مندي بیشتر از قابلیت ها، توانمندي ها و تجربیات مدیران و کارکنان و ایجاد فضاي امن جهت صیانت از یافته ها در دوران مدیریتی و کاري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی "سامانه نظام ثبت تجربه" را جهت استفاده ستاد وزارت و دانشگاه هاي علوم پزشکی سراسر کشور به آدرس “http://exm.behdasht.gov.ir" راه اندازي کرد.
 ١٣:٠١ - يکشنبه ١٥ دی ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

آگهي جذب و بکارگیری نیرو در حوزه فناوری اطلاعات
شرکت برتر محاسب سبزوار در نظر دارد جهت تأمين نيروهاي مورد نياز در حوزه فناوری اطلاعات، به صورت شرکتی و تمام وقت، تعداد 3 نفر از افراد واجد شرایط ذیل را از طریق گزینش و مصاحبه در حيطه­ هاي عمومي و تخصصي جذب نماید.
 ٠٩:٣٩ - چهارشنبه ٢٧ آذر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

آغاز مرحله اول ارزیابی عملکرد سال98 مدیران و کارکنان
مرحله اول ارزیابی عملکرد سال98 مدیران و کارکنان (برنامه ریزی عملکرد) با ابلاغ به کلیه واحد های تابعه آغاز شد.
 ٠٨:٢٠ - يکشنبه ١٧ آذر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

برگزاری جلسه بازنگری آیین نامه اداری استخدامی کارمندان غیر هیئت علمی
بنا بر نامه اداره کل منابع انسانی وزارت متبوع مبنی بر بازنگری آیین نامه اداری استخدامی کارکنان غیر هیئت علمی مصوبه هیئت امنا و لزوم ارسال موارد پیشنهادی دانشگاهها، جلساتی با حضور مدیریت نیروی انسانی و کارشناسان اداری حوزه منابع انسانی برگزار شد.
 ٠٩:٠٦ - دوشنبه ٤ آذر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
ادامه اخبار...